19 Şubat 2017 Pazar

Müşterilerini; müşteri temsilcileri ile çağrı merkezinde görüştürmeyen tek banka "Garanti Bankası"

25.01.2016 21:37:01
A+ A-
Çalıştığım  yeri yüzünden Garanti Bankası ile çalışmak zorunda kaldım. Maaşım oraya yatacağından dolayı mecbur olarak maaş için hesap kartı çıkartmam gerekti. Yaklaşık 10 gün sonra telefonuma kartımın bana gönderildiğine dair bir mesaj geldi. Fakat kartım bana ulaşmamıştı. Banka şubesi kurye ye ulaşamıyor. Doğal olarak çağrı merkezini aramam gerekti. Hayatım boyunca hiç göremediğim bir çağrı merkezi terbiyesizliği ile karşılaştım.
444 0 333 "Çözümün olmadığı ve sorunun ürediği bir hat" 
Aradığım zaman insan sesine komut veren bir yazılım ile konuşmaya çalıştım. Sisteme bir türlü kartımın bana ulaşmadığını söyleme çalıştım. Malum komutla hareket ettiği için sistem 5 dakikada kafadan oradan gitti. Zar zorda olsa ana menüye bağladım. Bitmek bilmeyen seçecekler yüzünden 10 dakikada orada her şeyi dinleyip durdum. İşin sonunda 3 gündür çağrı merkezinde 1 tane müşteri temsilcisine ulaşamadım. Çünkü Garanti Bankası müşteri temsilcililerini insanlardan saklıyor. Mümkün mertebe insanları çözümsüz bırakmak için inanılmaz bir çağrı merkezi sistemi kurmuş. Müşteri temsilcine ulaşmadan işlerinizi halletmemizi bekliyorlar. Fakat size bir çözüm sağlamıyorlar.
En basit hali ile kartım bana ulaşmadı. Yardım almak için aradım. Kart numaramı bilmediğim için hiç bir tuşlama yapamadım. TC numaram ile işlem yapmak istesem bile gene kart numarası istediler. Müşteri Temsilcilerine ulaşmak için diğer seçeceklerden menülerden ulaşmaya çalıştım olmadı. 
Bu kötü bankadan soğudum ve nefret ettim. Garanti Bankası müşterilerini, kendi müşteri temsilcileri ile görüştürmemek için elinden geleni çağrı merkezinde organize etmiş. En kısa zamanda iş yerim o banka ile çalışmayı bırakır ve başka bir bankaya geçiş yapar. Garanti Bankası'ndan nefret ediyorum. Çözümünün değil çözümsüzlüğün kaynağı olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder